-
1.
كاتب مسؤول : بهاری، جعفر ؛ مؤلف : بهاری، شهلا ؛
مجلة:مطالعات اجتماعی گردشگری»پاییز - زمستان 1400- شماره 18 التصنيف ب (Ministry of Science (20 صفحة - من 231 إلی 250 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریوفاداری مشتریصنعت هتلداریاعتماد مشتریمشتریهتلمشتریانکارکنان
-
2.
مؤلف : کروبی، مهدی ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، شهلا ؛ كاتب مسؤول : بهاری، جعفر ؛
مجلة:جغرافيا و روابط انساني»تابستان 1397 - شماره 1 (18 صفحة - من 80 إلی 97 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتصنعت هتلداریاعتماد مشتریاسمارت پی ال اسنارنجستان نور
-
3.
كاتب مسؤول : بهاری، جعفر ؛ مؤلف : بهاری، شهلا ؛ بهاری، حامد ؛
مجلة:جغرافیا و مطالعات محیطی»پاییز 1398 - شماره 31 (12 صفحة - من 43 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتتبریزتصویر مقصداسمارت پی ال اسخدمات پلیسقصد بازدید دوباره