-
1.
مؤلف : موسوی، سید نجم الدین ؛ شریعت نژاد، علی ؛ كاتب مسؤول : غفوریان شاگردی، امیر ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1398 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 101 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:برندروش دلفی فازیپیشرانهای برندسازیمحصولات صنعتی استان لرستان
-
2.
مؤلف : غفوریان شاگردی، امیر ؛ دانشمند، بهناز ؛ بهبودی، امید ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1396 - شماره 26 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 175 إلی 190 )
-
3.
مؤلف : غفوریان شاگردی، امیر ؛ آیباغی اصفهانی، سعید ؛ بهبودی، امید ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1396 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 41 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی داخلیرفتار شهروندیمدیریت برند داخلی