-
1.
مؤلف : رضائی، رامین ؛ همتی، محمد ؛ كاتب مسؤول : پوراشرف، یاسان اله ؛
مجلة:مدیریت بهره وری»پاییز 1402 - شماره 66 التصنيف A (Azad University/ISC (25 صفحة - من 74 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:تغییرانطباقپذیری سازمانیاعتماد سازمانی
-
2.
مؤلف : امانی، جمشید ؛ پور اشرف، یاسان اله ؛ آیبد، رضا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»پاییز 1396 - شماره 85 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 87 إلی 107 )
الکلمات المفتاحية:هوش هیجانیویژگیهای شخصیتیرفتار دگرگزینیناکامی در خدمترسانیداشتن مناسبات صمیمانهتر با مشتریانبیمه ایران استان ایلام
-
3.
مؤلف : طولابی، زینب ؛ پوراشرف، یاسان اله ؛ قاسمی، مریم ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»پاییز 1401، دوره هشتم - شماره 3 (37 صفحة - من 68 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریسازمانهای خدماتیجذابیت بین فردیعدالت ادراک شده خدمات