-
1.
مؤلف : اسماعیل پور، مجید ؛ بحرینی زاد، منیژه ؛ زارعی، کوروش ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1396 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:قابلیت اعتمادتخصصجذابیت فیزیکیتأییدکنندۀ مشهورتناسب با محصولنگرش مصرفکننده به تبلیغ
-
2.
كاتب مسؤول : اسماعیلپور، مجید ؛ مؤلف : ایزدی، حمید ؛ افراخته، سلیمه ؛ زاهدی، فاطمه ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1397 - شماره 16 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 107 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:تناسبمحبوبیتآشناییتخصصجذابیتشباهتتاییدکننده مشهورصداقت (اعتماد)تصویر نام تجاری