-
1.
مؤلف : ناصری، سحر ؛ زاهدفر، کامران ؛ اصیل نوپسند، سید محمد ؛ اکبری، محسن ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1393 - شماره 13 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 95 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:رضایتسودمندی ادراک شدهقصد استفادهسهولت استفاده ادراک شدهمجذوب شدن
-
2.
مؤلف : اکبری، محسن ؛ زاهدفر، کامران ؛ ناصری، سحر ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1393، دوره جدید - شماره 18 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 185 إلی 200 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادنفوذ اجتماعیخود واقعی ادراک شدهخود ایده آل ادراک شدهدل بستگی به نام تجاریاتصال اجتماعی