-
1.
اثربخشی مداخله هدفمند خواندن مبتنی بر پاسخ به مداخله بر درک مطلب دانشآموزان با ناتوانی یادگیری ویژه
مؤلف : فرامرزی، سالار ؛ محمدزاده، عادل ؛
مجلة:روانشناسی افراد استثنایی»پاییز 1396 - شماره 27 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 185 إلی 208 )
الکلمات المفتاحية:درک مطلبپاسخ به مداخلهناتوانی یادگیری ویژهمداخله هدفمند خواندن
-
2.
مؤلف : محمدزاده، عادل ؛ فرامرزی، سالار ؛
مجلة:زبان پژوهی»پاییز 1398 - شماره 32 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 7 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:نارساخوانیناتوانی یادگیری ویژهآگاهی تکواژشناختی