کلمة المفتاح پاسخ به مداخله / (10 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : عظیمی، کامیار ؛ شهنی ییلاق، منیجه ؛ حاجی یخچالی، علیرضا ؛
مجلة:تعلیم و تربیت استثنایی»فروردین و اردیبهشت 1402 - شماره 173 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 35 إلی 55 )
الکلمات المفتاحية:مداخلهریاضیاتدبستانمشکلات یادگیری ریاضیپاسخ به مداخلهدر معرض خطر
-
2.
كاتب مسؤول : امین ابادی، دکتر زهرا ؛ مؤلف : علیزاده، دکتر حمید ؛ احمدی قوچان عتیق، سهیلا ؛
مجلة:کودکان استثنایی»تابستان 1400 - شماره 80 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 123 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:اختلال یادگیریاختلال ریاضیپاسخ - به - مداخله
-
3.
مؤلف : عابدی، احمد ؛ فرامرزی، سالار ؛ صفری، سهیلا ؛
مجلة:روانشناسی تربیتی»بهار 1400 - شماره 59 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 425 إلی 454 )
الکلمات المفتاحية:پاسخ به مداخلهروش پژوهش ترکیبیمشکلات ویژه ریاضی
-
4.
مؤلف : فتحی، داود ؛ فرامرزی، سالار ؛ افتخار صعادی، زهرا ؛ نادری، فرح ؛ زرگر، یدالله ؛
مجلة:توانمند سازی کودکان استثنایی»پاییز 1397، دوره نهم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 87 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدی تحصیلیدانشآموزان نارساخوانعملکرد خواندنپاسخ به مداخله
-
5.
مؤلف : عاشوری، محمد ؛ غفوریان، محسن ؛
مجلة:تعلیم و تربیت استثنایی»مرداد و شهریور 1397 - شماره 152 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 57 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:اختلال یادگیری ویژهپاسخ به مداخلهرویکردهای شناسایی
-
6.
مؤلف : صبور ابراهیمی، سید محمد ؛
مجلة:تعلیم و تربیت استثنایی»فروردین و اردیبهشت 1397 - شماره 150 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 9 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:پاسخ به مداخلهفراگیرسازیمشکلات یادگیری و رفتاری
-
7.
اثربخشی مداخله هدفمند خواندن مبتنی بر پاسخ به مداخله بر درک مطلب دانشآموزان با ناتوانی یادگیری ویژه
مؤلف : فرامرزی، سالار ؛ محمدزاده، عادل ؛
مجلة:روانشناسی افراد استثنایی»پاییز 1396 - شماره 27 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 185 إلی 208 )
الکلمات المفتاحية:درک مطلبپاسخ به مداخلهناتوانی یادگیری ویژهمداخله هدفمند خواندن
-
8.
مؤلف : عاشوری، محمد ؛ جلیل آبکنار، سیده سمیه ؛
مجلة:تعلیم و تربیت استثنایی»مرداد و شهریور 1395 - شماره 140 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 37 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:اختلال یادگیری ویژهناتوانی یادگیریپاسخ به مداخله
-
9.
مؤلف : امین آبادی، زهرا ؛ علیزاده، حمید ؛ سعدی پور، اسماعیل ؛ ابراهیمی قوام، صغرا ؛ فرخی، نورعلی ؛
مجلة:روانشناسی افراد استثنایی»تابستان 1395 - شماره 22 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 1 إلی 27 )
الکلمات المفتاحية:اثربخشیاملاتدوین برنامهپاسخ-به-مداخلهاختلال املا نویسی
-
10.
مؤلف : حسین خانزاده، عباس علی ؛ سیدنوری، سیده زهرا ؛
مجلة:تعلیم و تربیت استثنایی»آذر و دی 1394 - شماره 136 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 30 إلی 39 )
الکلمات المفتاحية:ناتوانی یادگیریتواناییپاسخ به مداخلهناهماهنگی پیشرفت
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (4 مقالة)
- علمی-پژوهشی (3 مقالة)
- علمی-ترویجی (2 مقالة)
- د (1 مقالة)