-
1.
كاتب مسؤول : جلوداری، مهدی ؛ مؤلف : نیکنام، منوچهر ؛
مجلة:پژوهش های علوم مدیریت»تابستان 1401 - شماره 12 (12 صفحة - من 22 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریعضوارزش ویژه برندادراک کیفیت مبادله رهبررابطه فروشنده و برندعملکرد خدمات فروشندهدانش برند مدیراشاعه دانش استراتژیککارکنانمدیرفروشگاه
-
2.
مؤلف : جلوداری، مهدی ؛ نیکنام، منوچهر ؛
مجلة:پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع»تابستان 1401 - شماره 11 (12 صفحة - من 113 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریعضوارزش ویژه برندادراک کیفیت مبادله رهبررابطه فروشنده و برندعملکرد خدمات فروشندهدانش برند مدیراشاعه دانش استراتژیککارکنانمدیر