-
1.
مؤلف : ابراهیمی، الهام ؛ شجاع، علی ؛ پیرانی احمدآباد، ندا ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1396، دوره نهم - شماره 3 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 439 إلی 462 )
الکلمات المفتاحية:رفتار شهروندی سازمانیارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریاخلاق کار اسلامیتواضع و فروتنیروحیه جوانمردیکارکنانهتل
-
2.
كاتب مسؤول : ابراهیمی، الهام ؛ مؤلف : نجاتی کریم آباد، الناز ؛ شجاع، علی ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع انسانی»زمستان 1398 - شماره 38 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 179 إلی 206 )
الکلمات المفتاحية:نظریه علامتدهیهویتیابی سازمانینگرش کارجویانجذابیت سازمان
-
3.
مؤلف : صادق وزیری، فراز ؛ شجاع، علی ؛ كاتب مسؤول : ابراهیمی، الهام ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1400 - شماره 40 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 45 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات توصیهای منفیفریبکاری آمیخته بازاریابیقصور آمیخته بازاریابیقطع رابطه با برندتنفر از برندتنفرپژوهشآزمونمدلمصرفکنندگانآمیختۀ بازاریابی