-
1.
كاتب مسؤول : پورحسین، زهرا ؛ مؤلف : عبدوی، فاطمه ؛ جوانی، وجیهه ؛ پاشایی، سجاد ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»بهار 1399 - شماره 27 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 81 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندشبکه اجتماعیدلبستگی به برند
-
2.
كاتب مسؤول : خدادادی، محمدرسول ؛ مؤلف : لطفی یامچی، خدیجه ؛ پاشایی، سجاد ؛ صادقی، محسن ؛
مجلة:جامعه شناسی ورزش»بهار و تابستان 1397، سال چهارم - شماره 11 (27 صفحة - من 109 إلی 135 )
الکلمات المفتاحية:توسعه پایداراقتصادیورزشگاهاجتماعی-فرهنگیزیستمحیطی- ترافیکیمدلمحیطاجتماعیسازهترافیکیزیستمحیطیپژوهش
-
3.
كاتب مسؤول : عبدوی، فاطمه ؛ مؤلف : پاشایی، سجاد ؛ غفاری، میترا ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»پاییز 1400 - شماره 33 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 103 إلی 115 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریبازاریابی رابطهایارتباطات ورزشی
-
4.
مؤلف : حافظی، وحید ؛ عبدوی، فاطمه عبدوی ؛ پاشایی، سجاد ؛ خدادادی، محمد رسول ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»پاییز 1396 - شماره 22 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 81 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:"فوتبال""نگرش""قصد خرید""بلیط الکترونیکی"
-
5.
مؤلف : پاشایی، سجاد ؛ بدری آذرین، یعقوب ؛ سین سیمینیو، سالواتور ؛ فیشنه، مجاهد ؛ كاتب مسؤول : عبدوی، فاطمه ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»زمستان 1399 - شماره 35 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 41 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:ورزشخدماتمدیریت ارتباط با مشتریاماکنمدل موفقیت