-
1.
مؤلف : فسنقری، الهام ؛ گودرزی، محمود ؛ سجادی، سید نصرالله ؛ دهقان قهفرخی، امین ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»بهار 1396 - شماره 36 ، ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتباشگاه ورزشیرضایتمندی مشتری
مؤلف : فسنقری، الهام ؛ گودرزی، محمود ؛ سجادی، سید نصرالله ؛ دهقان قهفرخی، امین ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»بهار 1396 - شماره 36 ، ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتباشگاه ورزشیرضایتمندی مشتری