-
1.
كاتب مسؤول : باشکوه، دکتر محمد ؛ مؤلف : سیف اللهی، دکتر ناصر ؛ بیگی فیروزی، الله یار ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»تابستان 1399 - شماره 48 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 140 إلی 168 )
الکلمات المفتاحية:روابط مصرف کننده با نام تجاریبستر تجارت اجتماعیویژگیهای مرتبط با تعامل شبه اجتماعیوفاداری برند
-
2.
مؤلف : سیف اللهی، ناصر ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»زمستان 1401 - شماره 58 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 236 إلی 259 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد بازارمدیریت دانش مشتریقابلیت نوآورینوآوری
-
3.
كاتب مسؤول : سیف اللهی، ناصر ؛ مؤلف : موحد، سید محمد رضا ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»بهار 1401 - شماره 55 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 158 إلی 178 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتمدیریت ارتباط با مشتریصنعت هتلداریدانش مشتریمشتریمشـتریارتبـاط بـا مشـتری