-
1.
مؤلف : میرزاجانی، علیرضا ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»تابستان 1399 - شماره 18 (14 صفحة - من 41 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:مشتریمشتریانکیفیت خدماترضایتمندی مشتریرضایتمندی مشتریانعوامل موثر بر رضایتمندی مشتریانجادهای
مؤلف : میرزاجانی، علیرضا ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»تابستان 1399 - شماره 18 (14 صفحة - من 41 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:مشتریمشتریانکیفیت خدماترضایتمندی مشتریرضایتمندی مشتریانعوامل موثر بر رضایتمندی مشتریانجادهای