-
1.
مؤلف : پهلوان، امیرحسین ؛ امیرحسینی، زهرا ؛ ادیبی فرد، شادی ؛
مجلة:مهندسی مدیریت نوین»پاییز و زمستان 1394، سال چهارم - شماره 3 و 4 (10 صفحة - من 13 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:پذیرش فناوریانتظارات مشتریاینترنت بانکعدالت درک شده از خدمات
مؤلف : پهلوان، امیرحسین ؛ امیرحسینی، زهرا ؛ ادیبی فرد، شادی ؛
مجلة:مهندسی مدیریت نوین»پاییز و زمستان 1394، سال چهارم - شماره 3 و 4 (10 صفحة - من 13 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:پذیرش فناوریانتظارات مشتریاینترنت بانکعدالت درک شده از خدمات