-
1.
مؤلف : خانی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : قبادی لموکی، تحفه ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»بهار 1401 - شماره 9 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 85 إلی 101 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدمات الکترونیکیرضایت مشتریاعتماد مشتریرفتار مشتریان در خریدهای آنلاین
-
2.
كاتب مسؤول : اکبری، مهزیار ؛ مؤلف : قبادی لموکی، تحفه ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»زمستان 1400 - شماره 8 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 49 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:نگرش نسبت به برندجاذبه های منطقیجاذبه های احساسی