کلمة المفتاح جاذبه های منطقی / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : سلطان حسینی، محمد ؛ قاسمی سیانی، مجتبی ؛ كاتب مسؤول : محمدی، سردار ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»زمستان 1400 - شماره 55 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 1197 إلی 1214 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی عصبیالکتروانسفالوگرافیجاذبههای منطقیجاذبههای هیجانینیمهتجربیورزشتبلیغاتیهیجانیآگهیهای تبلیغاتیتصاویرQEEG
-
2.
كاتب مسؤول : اکبری، مهزیار ؛ مؤلف : قبادی لموکی، تحفه ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»زمستان 1400 - شماره 8 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 49 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:نگرش نسبت به برندجاذبه های منطقیجاذبه های احساسی
-
3.
مؤلف : قدوسی، سپیده ؛ نایب زاده، شهناز ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»پاییز 1396، دوره جدید - شماره 2 (17 صفحة - من 1 إلی 17 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتجاذبه های هیجانیتمرکز تنظیمیجاذبه های تبلیغجاذبه های منطقی