-
1.
مؤلف : دانایی، حبیب الله ؛ محمودی میمندی، محمد ؛ حسینی، میرزا حسن ؛ وزیر زنجانی، حمید رضا ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»پاییز 1391 - شماره 64 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (38 صفحة - من 149 إلی 186 )
الکلمات المفتاحية:روایی همگراروایی واگرامدیریت روابط با مشتریروایی تعمیمیعملکرد کس بوکارمدل سازی معادلات ساختاریمشتریاناطلاعاتفناوریارزیابیمدلکارکنان
-
2.
مؤلف : محمودی میمند، محمد ؛ وزیر زنجانی، حمید رضا ؛ خلیلی یادگاری، مریم ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1391 - شماره 7 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 145 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برنددرگیری محصولتیپ شخصیتی مایرزبریگزتمایل خریددانش محصوللپ تاپ وایوتیپ شخصیتیاطلاعاتمصرفکننده