- 1.
-
2.
مؤلف : دانشیان، مرجان ؛ نایب زاده، شهناز ؛ معین الدین، محمود ؛ اقبالی، اکرم ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1395، سال یازدهم - شماره 32 (25 صفحة - من 1 إلی 25 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات شفاهیوفاداری به برندتجانس تصویر استفاده از برندتجانس تصویر استفاده کننده از برندتجانس شخصیت برند
-
3.
مؤلف : پاکدل، محمدرضا ؛ نایب زاده، شهناز ؛ دهقان دهنوی، حسن ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1390، سال ششم - شماره 10 (26 صفحة - من 1 إلی 26 )
- 4.
-
5.
مؤلف : شاه حسینی بیده، شیما ؛ نایب زاده، شهناز ؛ دهقانی اشکذری، محمدرضا ؛ میرحسینی، سید مجید ؛ كاتب مسؤول : حاتمی نسب، سیدحسن ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1402، سال هجدهم - شماره 60 التصنيف A+ (Azad University (16 صفحة - من 37 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:علمسنجیبازاریابی ویروسیتبلیغ ویروسیوب آف ساینس
-
6.
مؤلف : جلالی، مریم ؛ نایب زاده، شهناز ؛ حکاکی، سید مسعود ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1393، سال نهم - شماره 23 (16 صفحة - من 79 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:Impulse buying tendency; Selfesteem; Social influence; Satisfaction with life
-
7.
مؤلف : کشکی، مونا ؛ داودی رکن آبادی، ابوالفضل ؛ حمدی، کریم ؛ كاتب مسؤول : نایب زاده، شهناز ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1402 - شماره 58 التصنيف A+ (Azad University (20 صفحة - من 25 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیابزارهای بازاریابیبازاریابی دیجیتالپارادایم فکریمد و پوشاک
-
8.
مؤلف : خواجویی، فاطمه ؛ نایب زاده، شهناز ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1392، سال هشتم - شماره 19 (18 صفحة - من 29 إلی 46 )
-
9.
مؤلف : نایب زاده، شهناز ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1391، سال هفتم - شماره 15 (20 صفحة - من 147 إلی 166 )
-
10.
مؤلف : نایب زاده، شهناز ؛ فتاحی زارج، محمدمجید ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز و زمستان 1388، سال چهارم - شماره 7 (22 صفحة - من 115 إلی 136 )