-
1.
مؤلف : حداد رضوی، مجید ؛ كاتب مسؤول : تفرشی، سیدمحمد ؛
مجلة:پژوهش های علوم مدیریت»بهار 1400 - شماره 6 (14 صفحة - من 28 إلی 41 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریمشتری مداریشبکه فروشرضایت خریدآگاهی مشتریان
مؤلف : حداد رضوی، مجید ؛ كاتب مسؤول : تفرشی، سیدمحمد ؛
مجلة:پژوهش های علوم مدیریت»بهار 1400 - شماره 6 (14 صفحة - من 28 إلی 41 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریمشتری مداریشبکه فروشرضایت خریدآگاهی مشتریان