-
1.
مؤلف : عاقلی، میثم ؛ رستمی، علی ؛ كاتب مسؤول : آجرلو، فاطمه ؛
مجلة:مدیریت سازمان های دولتی»تابستان 1398 - شماره 27 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 45 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:اخلاقاخلاق حرفهایاخلاقگرایی
-
2.
مؤلف : مسلمی کویری، مینا ؛ کریمی، اوژن ؛ عاقلی، میثم ؛
مجلة:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»شهریور 1397 - شماره 11 (جلد اول) (18 صفحة - من 9 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:تعارض بین فردی مشتریانعملکرد فرانقشی نسبت به مشتریانعملکرد شغلی کارکنان فروش
-
3.
مؤلف : جلالی، پریسا ؛ منصوریان، منیره ؛ عاقلی، میثم ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1400 - شماره 72 (جلد یازدهم) (22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:رضایت شغلیاشتغال به کارتعهد عاطفیتعامل سازمانی
-
4.
مؤلف : عاقلی، میثم ؛ نیک منش، شمس الدین ؛ كاتب مسؤول : هاشم نیا، شهرام ؛
مجلة:توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی»بهار 1399 - شماره 55 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (35 صفحة - من 1 إلی 35 )
الکلمات المفتاحية:رهبری تحول آفرینرهبری تبادل گراتمایل به سوت زنیکارکنانسازمانرهبری سازمانیافشاگریپژوهش
-
5.
مؤلف : کوچ پی ده، شیلا ؛ نوروزی علیا، طاهره ؛ زنگنه، علیرضا ؛ عاقلی، میثم ؛
مجلة:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»اسفند 1397 - شماره 14 (18 صفحة - من 53 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:تفاوتهای فرهنگیقصد مراجعه مجددهمخوانی شخصیت برند
-
6.
كاتب مسؤول : رشیدی، حسن ؛ مؤلف : ملکی، حسن ؛ عاقلی، میثم ؛
مجلة:مطالعات منابع انسانی»تابستان 1399 - شماره 36 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 151 إلی 178 )
الکلمات المفتاحية:رهبری اخلاقیمسئولیت اجتماعیهویتیابی سازمانیمعناداری شغلکارکنانسازمانسـازمانبـه
-
7.
مؤلف : اخوان فر، امیر ؛ مقصودی گنجه، یاسر ؛ عاقلی، میثم ؛ كاتب مسؤول : وظیفه خواه، سمیه ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1397 - شماره 6 (20 صفحة - من 49 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتارزش ادراک شدهرضایت دانشجویانتصویرذهنی برندوفاداری دانشجویان
-
8.
مؤلف : دارانی، مهرداد ؛ عاقلی، میثم ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت التصنيف عالمي (18 صفحة - من 19 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:ارﺗﺒﺎﻃﺎت ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ رﻫﺒﺮي رﻓﺘﺎر ﻣﺮاﺟﻌﻪ ﮐﻨﻨﺪﮔﺎن ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ ﻓﺮﻫﻨﮓ اﺣﺴﺎﺳﺎت ﻣﺜﺒﺖ
-
9.
مؤلف : عاقلی، میثم ؛ آجرلو، فاطمه ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1397 - شماره 13 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 137 إلی 169 )
الکلمات المفتاحية:استارتاپقصد حمایت مشتریانروزنامه نگاری برندتپسیقصد حمایت مشتریانتپسیروزنامهنگاری برنداستارتآپهــابرنـدهـابــابـا