-
1.
مؤلف : زمان زاده نصرآبادی، سعید ؛ احد مطلقی، احسان ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات دهمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق التصنيف عالمي (11 صفحة - من 1116 إلی 1126 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندتصویر ذهنی از برندقصد خرید مشتری
-
2.
مؤلف : حبیبی، علیرضا ؛ حبیبی، مرتضی ؛ احد مطلقی، احسان ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»زمستان 1398، دوره پنجم - شماره 1 (13 صفحة - من 179 إلی 191 )
الکلمات المفتاحية:تعهد سازمانیآموزش و پرورشرفتار شهروندی سازمانیمدیریت منابع انسانی استراتژیکمدیریت استراتژیک منابع انسانیکارکنانسازمانی
-
3.
مؤلف : حسینی، لیلا سادات ؛ احد مطلقی، احسان ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»تابستان 1397، دوره جدید - شماره 17 (20 صفحة - من 127 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:انگیزشقصد خریدآمیخته مشتریان