-
1.
مؤلف : یوسفی، بهرام ؛ ندری، رامین ؛ كاتب مسؤول : ثنائی فر، زهرا ؛
مجلة:پژوهش های علوم مدیریت»بهار 1402 - شماره 14 (11 صفحة - من 42 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:هوش مصنوعیکالاهای ورزشیارتباطات یکپارچه بازاریابیاثر بخشی فعالیت های بازاریابیبازاریابیاطلاعات
-
2.
مؤلف : ثنائی فر، فرهاد ؛ طهماسبی بروجنی، شهزاد ؛ ثنائی فر، زهرا ؛
مجلة:مطالعات روان شناسی ورزشی»بهار 1397 - شماره 23 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 67 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:پایاییهوش هیجانیرواییورزش همگانی