-
1.
كاتب مسؤول : احمدی الوار، زهرا ؛ مؤلف : پوراشرف، یاسان اله ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»پاییز 1396 - شماره 30 التصنيف B (Azad University (10 صفحة - من 31 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:ارزشارزش ادراک شدهعملکرد مشتری
-
2.
كاتب مسؤول : عباس پور، حیدر ؛ مؤلف : پوراشرف، یاسان اله ؛ شیری، قاسمعلی ؛ عباس پور، جعفر ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1398 - شماره 39 (ویژه نامه) التصنيف A (Azad University (11 صفحة - من 87 إلی 97 )
الکلمات المفتاحية:رضایت از خریدانگیزههای مصرف اخلاقیرفتار مصرف اخلاقیمعادلات ساختاری
-
3.
مؤلف : رضائی، رامین ؛ همتی، محمد ؛ كاتب مسؤول : پوراشرف، یاسان اله ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»بهار 1402 - شماره 52 التصنيف A+ (Azad University (20 صفحة - من 65 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:تغییرانطباق پذیری سازمانیاعتماد سازمانی