-
1.
مؤلف : افشین مهر، فرانک ؛ علیپور درویش، زهرا ؛ علیقلی، منصوره ؛ كاتب مسؤول : سعید نیا، حمید رضا ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»بهار 1402 - شماره 52 التصنيف A+ (Azad University (16 صفحة - من 49 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:رویکرد آمیختهبانکداری دیجیتالروش گرندد تئوریمدل بازاریابی الکترونیکی
-
2.
مؤلف : قاسمی، اللهیار ؛ سعید نیا، حمید رضا ؛ كاتب مسؤول : راه چمنی، احمد ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1401 - شماره 51 التصنيف A+ (Azad University (14 صفحة - من 93 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:عناصر شناختینظریه داده بنیاد کلاسیکعناصر هیجانیتبلیغات بصری