-
1.
مؤلف : خدامی، سهیلا ؛ اصانلو، بهاره ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»بهار 1394، دوره پنجم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 60 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:برند کارفرماجذابیت کارفرماارزش پیشنهادی متمایز کارفرمـاسـازگاری برنداستراتژی افرادکارکنانمدلبرندسازی کارفرماارتباطات
-
2.
مؤلف : مشبکی، اصغر ؛ خدامی، سهیلا ؛ تقوی شوازی، الهه ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی اول 1389، سال دهم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 149 إلی 174 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیتئوری مبتنی بر منابعتئوری نهادی نوینتئوری هزینهی مبادله
-
3.
مؤلف : آذر، عادل ؛ خدامی، سهیلا ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1390، سال ششم - شماره 1 و 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 1 إلی 11 )
الکلمات المفتاحية:اخلاقکاراییپژوهش عملیاتیالگوسازیالگوتصمیمگیریمتخصصحرفهارزشهای اخلاقیناسازگاریکاربرد
-
4.
مؤلف : اصانلو، بهاره ؛ خدامی، سهیلا ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1395، دوره جدید - شماره 28 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 45 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری سازمانینوآوری سازمانیعملکرد برنداینرسی دانششدت کارآفرینی
-
5.
مؤلف : اصانلو، بهاره ؛ خدامی، سهیلا ؛
مجلة:راهبرد»تابستان 1393 - شماره 71 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 117 إلی 134 )
-
6.
مؤلف : خدامی، سهیلا ؛ اصانلو، بهاره ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1395 - شماره 8 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 13 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:تئوری ارتباط مشتری-برندتئوری هویت برند-مشتریهواخواهی برندهواخواهی وسواسی برندهواخواهی هماهنگ برند
-
7.
مؤلف : خدادادحسینی، حمید ؛ خدامی، سهیلا ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1389 - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 1 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:بانکداری اینترنتیمدل یابی معادلات ساختاریریسک ادراکی[ادراک از] مفید بودن[ادراک از] سهولتکاربرداینترنتاطلاعاتارتباطاتتئوری هزینۀ مبادلهمدلکسب اطلاعات
-
8.
مؤلف : خدامی، سهیلا ؛ اصانلو، بهاره ؛ مرادی، حمید ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»زمستان 1391، سال هفتم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 53 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:کاراییمشروعیت اجتماعینظریه هزینه مبادلهنظریه نهادی نوین
-
9.
مؤلف : خدامی، سهیلا ؛ اصانلو، بهاره ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1394 - سال دهم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 95 إلی 105 )
الکلمات المفتاحية:تعهد سازمانیرفتار اخلاقیعدالت سازمانیارزش های اخلاقی
-
10.
مؤلف : خدامی، سهیلا ؛ اصانلو، بهاره ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»زمستان 1394، دوره پنجم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 49 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:مدل کسب و کارمدیریت دانش مشتریخلق ارزشنوآوری در مدل کسب و کارمشتریمشتریان