-
1.
مؤلف : عباسی، فهیمه ؛ اژه ای، جواد ؛ حکیم زاده، رضوان ؛ كاتب مسؤول : حجازی، الهه ؛
مجلة:پژوهش نامه روانشناسی مثبت»پاییز 1400- شماره 27 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 1 إلی 15 )
الکلمات المفتاحية:جنسیتدانشآموزان سرآمدشکوفاییفراوانی شکوفاییمدلهای بهزیستی
-
2.
مؤلف : صالحی، کیوان ؛ صفایی موحد، سعید ؛ حکیم زاده، رضوان ؛ مهدیان، سمیه ؛
مجلة:خانواده و پژوهش»بهار 1397 - شماره 38 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 19 إلی 37 )
الکلمات المفتاحية:پژوهش کیفیمنزلت اجتماعیجایگاه اجتماعی معلمانادراک از منزلت اجتماعی
-
3.
كاتب مسؤول : جوادی پور، محمد ؛ مؤلف : مطیعی، کتایون ؛ حکیم زاده، رضوان ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی روان شناختی»زمستان 1401، سال سیزدهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 234 إلی 249 )
-
4.
مؤلف : عقیلی، سیده هما ؛ حسینی خواه، علی ؛ حکیم زاده، رضوان ؛ صادقی، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : علی عسگری، مجید ؛
مجلة:سلامت روان کودک»زمستان 1399، دوره هفتم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Health/ISC (18 صفحة - من 43 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:برنامه درسیآموزش چند فرهنگیبرنامه درسی چندفرهنگی
-
5.
مؤلف : بهمنی، مصطفی ؛ صفایی موحد، سعید ؛ حکیم زاده، رضوان ؛ عطاران، محمد ؛ علوی مقدم، سید بهنام ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی روان شناختی»تابستان 1396، سال هشتم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 35 إلی 49 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیمشارکتآموزش زبان انگلیسییادگیری معکوسدانشآموزانکلاس درس معکوسآموزشپیشرفت تحصیلی دانشآموزان
-
6.
كاتب مسؤول : حکیم زاده، رضوان ؛ مؤلف : صمدی، پروین ؛ لطیفی، سمیه ؛
مجلة:مهارت های روانشناسی تربیتی»تابستان 1391 - شماره 10 (10 صفحة - من 22 إلی 31 )
الکلمات المفتاحية:دانشجویاندانشگاه تهرانانگیزش پیشرفتسرمایه فرهنگی
-
7.
مؤلف : حکیم زاده، رضوان ؛ مسعودلواسانی، غلامعلی ؛ نوروزی، سوده ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی روان شناختی»زمستان 1393، سال پنجم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 64 إلی 71 )
الکلمات المفتاحية:دانشآموزرفتاریاهمالکاریآموزش های شناختیاهمالکاریآموزشدانشآموزانپژوهشاثربخشی آموزش
-
8.
كاتب مسؤول : عباسی، فهیمه ؛ مؤلف : حجازی، الهه ؛ حکیم زاده، رضوان ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی روان شناختی»زمستان 1402، سال چهاردهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 22 إلی 39 )
الکلمات المفتاحية:آموزش مثبتکلاسهای برخطمدل پرماخودکارآمدی دانشآموزاندرگیری دانشآموزاندانشآموزاندانشمدرسهپژوهشمشارکت