-
1.
مؤلف : قره چه، منیژه ؛ اخوان خرازیان، مریم ؛ احمدی، محمدحسن ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»تابستان 1393 - شماره 18 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 133 إلی 153 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانبانکداری الکترونیکیوفاداری به نام تجاریکیفیت خدمات الکترونیکی
-
2.
مؤلف : اخوان خرازیان، مریم ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت دولتی»پاییز 1394 - شماره 23 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 153 إلی 172 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتسطح استفادهتجزیه وتحلیل چند سطحی
-
3.
مؤلف : حاج کریمی، عباسعلی ؛ عزیزی، شهریار ؛ اخوان خرازیان، مریم ؛
مجلة:دانش و توسعه»تابستان 1388 - شماره 27 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 51 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:عوامل بازارويژگيهاي خاص تجارت الكترونيكيبلوغ الكترونيكيشركتهاي كوچكعوامل سازماني
-
4.
مؤلف : اخوان خرازیان، مریم ؛ شهبازی، محمد مهدی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»بهار 1396 - شماره 29 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 65 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:فرآیند تحلیل شبکهایگروه کانونیابعاد فرهنگ سازمانیرفتار کارآفرینانه سازمانیتحول راهبردی
-
5.
مؤلف : فارسیجانی، حسن ؛ اخوان خرازیان، مریم ؛ شهبازی، محمدمهدی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت دولتی»زمستان 1393 - شماره 20 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 73 إلی 97 )
الکلمات المفتاحية:فرآیند تحلیل شبکه ایابعاد فرهنگ سازمانیگروه کانونرفتار کارآفرینانه سازمانی
-
6.
مؤلف : اخوان خرازیان، مریم ؛ ریخته گران، بهاره ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1394 - شماره 29 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریشبکه های اجتماعیدفاتر خدمات مسافرتیموانع مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعیاطلاعاترسانههای اجتماعیمشتریان
-
7.
مؤلف : فارسیجانی، حسن ؛ اخوان خرازیان، مریم ؛ سبحانی فرد، یاسر ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»تابستان 1392 - شماره 15 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 135 إلی 150 )
الکلمات المفتاحية:فناوری اطلاعاتسیستم خبرهپایگاه دانشوام بانکی
-
8.
مؤلف : سبحانی فرد، یاسر ؛ اخوان خرازیان، مریم ؛ محمدزمانی، مجید ؛ انصاری، امین ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»تابستان 1391 - شماره 10 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 97 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:ارزش برنداستراتژیهای برندنقاط ضعف و قوت برند
-
9.
مؤلف : اخوان خرازیان، مریم ؛ احمدی طاهری، مریم ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1395 - شماره 27 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 179 إلی 205 )
الکلمات المفتاحية:راهبردکیفیت خدماتبانکداری الکترونیککیفیت خدمات الکترونیکی