-
1.
مؤلف : احمدی چهره برق، سیاوش ؛ صناعی، کامبیز ؛ اسماعیل پور، حسن ؛ كاتب مسؤول : مشبکی، اصغر ؛
مجلة:خط مشی گذاری عمومی در مدیریت»تابستان 1401- شماره 46 التصنيف A (Azad University/ISC (20 صفحة - من 133 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:رویکرد ترکیبیخرید اینترنتیقصد خریدواژگان کلیدی: خط مشیاعتماد به برند آنلاینداده بنیاد
-
2.
مؤلف : نعامی، عبدالله ؛ مشبکی، اصغر ؛ آتیه کار، غلامرضا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1395 - شماره 21 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:خرید اینترنتیاینستاگرامانگیزه خرید لذتباورلذتلذتشبکه اجتماعی اینستاگرامشبکه اجتماعی اینستاگرام