-
1.
مؤلف : کدیور، پروین ؛ فرزاد، ولی اله ؛ دستا، مهدی ؛
مجلة:روانشناسی تربیتی»بهار 1391 - شماره 23 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 95 إلی 116 )
الکلمات المفتاحية:راهبردهای خودتنظیمیاهداف پیشرفتحل مساله ریاضی .عملکردعملکـردفراشناختیانگیزشیاهـدافاهداف
-
2.
مؤلف : امامقلی وند، فاطمه ؛ کدیور، پروین ؛ شریفی، حسن پاشا ؛
مجلة:روانشناسی تربیتی»تابستان 1398 - شماره 52 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 155 إلی 181 )
الکلمات المفتاحية:خلاقیتشادکامیجو مدرسهدرگیری تحصیلیشایستگی هیجانی– اجتماعی دانشآموز
-
3.
مؤلف : عالی، آمنه ؛ سیف، علی اکبر ؛ کدیور، پروین ؛ دلاور، علی ؛
مجلة:روانشناسی تربیتی»زمستان 1393 - شماره 34 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:تفکریادگیرینوشتن برای یادگیریWTLتکالیف کوتاه نوشتاریمقاله نویسی تحلیلیآموزشدانشجویاندانشنوشتنآزموننوشتاری
-
4.
مؤلف : جلیل نصرآباد سفلی، کرامت الله ؛ صرامی، غلامرضا ؛ كاتب مسؤول : کدیور، پروین ؛
مجلة:روانشناسی تربیتی»پاییز 1399 - شماره 57 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 97 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:سبک های اسنادیسبک های دلبستگیپیشرفتتحصیلیخودکار آمدیخودکار آمدی
-
5.
كاتب مسؤول : کدیور، پروین ؛ مؤلف : چراغی خواه، زهرا ؛ حسن آبادی، حمیدرضا ؛ عربزاده، مهدی ؛
مجلة:روانشناسی تربیتی»تابستان 1401 - شماره 64 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 8 إلی 31 )
الکلمات المفتاحية:تغییر مفهومیهیجان معرفتیمتن توضیحیمتن تکذیبیمتن تکمیلیمتناطلاعاتهیجاندانشدانشآموزانتکمیلیدما