-
1.
مؤلف : یزدانی ورزنه، محمدجواد ؛ حسن آبادی، حمیدرضا ؛ کدیور، پروین ؛ عبداللهی، محمدحسین ؛
مجلة:پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی»بهار 1398 - شماره 24 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 9 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:ناتوانی یادگیری ریاضیکنشهای اجراییپردازش عددیزیرگونههای شناختیشناخت حوزه- عام
-
2.
كاتب مسؤول : صالح نجفی، مهسا ؛ مؤلف : حجازی، الهه ؛ کدیور، پروین ؛ غلامعلی لواسانی، مسعود ؛
مجلة:پژوهش های نوین روانشناختی»زمستان 1397 - شماره 52 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 121 إلی 143 )
الکلمات المفتاحية:تاب آوری تحصیلیکمالگراییاشتیاق تحصیلیاشتیاق معلمحمایت از خودمختاری معلم
-
3.
مؤلف : بیرامی، مجتبی ؛ کرامتی، هادی ؛ عرب زاده، مهدی ؛ کاووسیان، جواد ؛ كاتب مسؤول : کدیور، پروین ؛
مجلة:پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی»تابستان 1402 - شماره 41 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 40 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:دانشآموزاناعتبار یابیواژگان کلیدی: کارکردهای اجراییمقیاس خودگزارشدهی بریف
-
4.
كاتب مسؤول : عالی، آمنه ؛ مؤلف : سیف، علی اکبر ؛ کدیور، پروین ؛
مجلة:پژوهش های آموزش و یادگیری»پاییز و زمستان 1396 - شماره 26 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 1 إلی 15 )
الکلمات المفتاحية:یادگیریتکالیف کوتاه نوشتاریمهارتهای نوشتارینوشتن برای یادگیریمقالهنویسی تحلیلی
-
5.
مؤلف : کرمی، مصطفی ؛ قنبری پناه، افسانه ؛ استکی، مهناز ؛ كاتب مسؤول : کدیور، پروین ؛
مجلة:پژوهش های نوین روانشناختی»پاییز 1397 - شماره 51 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 163 إلی 183 )
الکلمات المفتاحية:ویژگی های شخصیتیجهت گیری هدفخودتعیین گرینظم جویی هیجانی
-
6.
مؤلف : تازش، مریم ؛ کدیور، پروین ؛ کرامتی، هادی ؛ كاتب مسؤول : حسن آبادی، حمیدرضا ؛
مجلة:پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی»بهار 1402 - شماره 40 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 9 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:اختلال یادگیری ویژهطرح آزمایشی تک آزمودنیاستنباطآموزیدرک مطلب
-
7.
كاتب مسؤول : قاسمی، علی ؛ مؤلف : کرامتی، هادی ؛ کدیور، پروین ؛ عربزاده، مهدی ؛
مجلة:مطالعات آموزش و یادگیری»بهار و تابستان 1401 - شماره 82 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 129 إلی 162 )
الکلمات المفتاحية:خلاقیت هیجانیخودکارآمدی معلمخوشبینی تحصیلی معلمرویکرد معلم به تدریسهیجانات پیشرفت معلم
-
8.
مؤلف : رویایی، زهرا ؛ کدیور، پروین ؛ کرامتی، هادی ؛ كاتب مسؤول : حسن آبادی، حمیدرضا ؛
مجلة:راهبردهای شناختی در یادگیری»بهار و تابستان 1402 - شماره 20 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 71 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:افت تحصیلیانگیزش تحصیلیمشغولیت تحصیلیمداخله چندبعدی مارتیندانشآموزانمداخلهپژوهشچرخمؤلفههای
-
9.
مؤلف : قمری، سیما ؛ قنبری پناه، افسانه ؛ كاتب مسؤول : کدیور، پروین ؛
مجلة:راهبردهای شناختی در یادگیری»بهار و تابستان 1400 - شماره 16 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 35 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:خودکنترلیحمایت اجتماعیویژگیهای خلقیگرایشهای مطلوب اجتماعیخودکارآمدی در تنظیم هیجانشایستگی هیجانی اجتماعیاجتماعیهیجانیگرایشکنترل
-
10.
مؤلف : زاهد، سعیده ؛ اسدزاده، حسن ؛ کدیور، پروین ؛ فرخی، نورعلی ؛ كاتب مسؤول : درتاج، فریبرز ؛
مجلة:مطالعات آموزش و یادگیری»بهار و تابستان 1400 - شماره 80 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 141 إلی 162 )
الکلمات المفتاحية:انواع بار شناختیصحت تنظیمصحت نظارتمحرک نشانهای فراشناختی و هیجانییادگیری خودتنظیمهیجانینظارتتنظیمدانشآموزاناطلاعات