تابستان 1402 - شماره 41 التصنيف الف (Ministry of Science)
-
كاتب مسؤول : عباسی، فهیمه ؛ مؤلف : حجازی، الهه ؛ حکیم زاده، رضوان ؛
(15 صفحة - من 10 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدی تدریسآموزش مثبتکلاسهای برخطدرگیری معلمانمدل پرما
-
مؤلف : علی پور، فاطمه ؛ احراری، عمادالدین ؛ مصلح، سید قاسم ؛ كاتب مسؤول : فرید، ابوالفضل ؛
(13 صفحة - من 26 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:خودکنترلیاهمالکاری تحصیلیبیصداقتی تحصیلی
-
مؤلف : بیرامی، مجتبی ؛ کرامتی، هادی ؛ عرب زاده، مهدی ؛ کاووسیان، جواد ؛ كاتب مسؤول : کدیور، پروین ؛
(13 صفحة - من 40 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:دانشآموزاناعتبار یابیواژگان کلیدی: کارکردهای اجراییمقیاس خودگزارشدهی بریف
-
كاتب مسؤول : کرمعلیان، حسن ؛ مؤلف : داستانپور، طیبه ؛ سرمدی، محمدرضا ؛ فرج الهی، مهران ؛
(15 صفحة - من 54 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری الکترونیکیبرنامه درسیارتقاء کیفینظام یادگیری الکترونیکیسازاگرایی
-
مؤلف : جعفری ده آبادی، مهدیه ؛ كاتب مسؤول : تمنایی فر، محمدرضا ؛
(13 صفحة - من 70 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:سازگاریسبک اسنادعزت نفسشفقت به خود
-
كاتب مسؤول : حسنی، کاظم ؛ مؤلف : سهرابی، پرستو ؛ محمدخانی، محی الدین ؛
(13 صفحة - من 84 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:نشخوار فکریشکست تحصیلیدشواری تنظیم هیجانتعلل ورزی
-
مؤلف : رهدار، مینا ؛ كاتب مسؤول : باقرپور، معصومه ؛
(9 صفحة - من 98 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:معنویتاز خودبیگانگی تحصیلیهویت تحصیلی