تابستان 1399 - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science)
-
كاتب مسؤول : فرازی، فریبا ؛ مؤلف : عسگری، علی ؛
(12 صفحة - من 9 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدی تحصیلیمعنای تحصیلامید به تحصیلتحصیلگریزی و دانشآموزان
-
كاتب مسؤول : شکری، امید ؛ مؤلف : مهدویان مشهدی، پانته آ ؛ خدایی، علی ؛
(14 صفحة - من 21 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:تفاوتهای جنسیتغییرناپذیری ساختار عاملیتحلیل عاملی تاییدی چندگروهیپرسشنامۀ سرمایۀ روانشناختی
-
مؤلف : اطهری، زهره ؛ زارع، مریم ؛ كاتب مسؤول : برزگر بفروئی، کاظم ؛
(10 صفحة - من 35 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:دانشجواهمالکاری تحصیلیاجتناب تجربهایشفقت به خود
-
مؤلف : تیموری، امیر ؛ رضازاده بهادران، حمیدرضا ؛ كاتب مسؤول : کدیور، پروین ؛
(10 صفحة - من 45 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:نظریۀ خودتعیینگریپرسشنامۀ حمایت از خودمختاری ادراکشدهحمایت از خودمختاری
-
مؤلف : اژدری فام، ناصر ؛ سرمدی، محمدرضا ؛ محبوبی، طاهر ؛ كاتب مسؤول : فرج اللهی، مهران ؛
(14 صفحة - من 55 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:آموزش عالیبرنامۀ درسییادگیری همراهسنتزپژوهی و الگوی اکر
-
كاتب مسؤول : میرزایی، پروین ؛ مؤلف : قمری، سوگل ؛
(10 صفحة - من 69 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:اضطرابقصهگویینمایش خلاقبازی گروهی
-
مؤلف : صادقی تبار، پروین ؛ كاتب مسؤول : شریعتمداری، مهدی ؛
(19 صفحة - من 79 إلی 97 )
الکلمات المفتاحية:مدلیابی معادلات ساختارییادگیری ترکیبیطراحی الگوآموزش مداوم جامعه پزشکی