پاییز 1398 - شماره 26 التصنيف الف (Ministry of Science)
-
مؤلف : قدمی، غزاله ؛ رحیمی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : زارع، مریم ؛
(12 صفحة - من 9 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:ویژگیهای شخصیتیاشتیاقدرگیری تحصیلیمحیط ارتباطی خانواده
-
مؤلف : الهی، آمینه ؛ حسینی نسب، سید داوود ؛ كاتب مسؤول : اقدسی، علی نقی ؛
(14 صفحة - من 21 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:جهتگیری هدفمدیریت استرسسرزندگی تحصیلیمداخله چندبعدی انگیزشی شناختی
-
كاتب مسؤول : مصطفائی، علی ؛ مؤلف : زارع، حسین ؛
(8 صفحة - من 35 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:رویکردهای یادگیریهیجانات پیشرفتباورهای خودکارامدی تحصیلی
-
كاتب مسؤول : عظیمی، اسماعیل ؛ مؤلف : تقی زاده، عباس ؛
(12 صفحة - من 43 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:روایی عاملیتاملپایاییسطوح تاملپرسشنامه تفکر تاملی
-
مؤلف : عباسیان نیک، زهرا ؛ فرهادی، محمد ؛ افروز، غلامعلی ؛ كاتب مسؤول : حسن زاده، سعید ؛
(10 صفحة - من 55 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:گفتاریمجازیادراک شنواییناشنواکاشت حلزون شنواییروانبخشی شنیداری
-
مؤلف : فتحی، فتانه ؛ یعقوبی، ابوالقاسم ؛ رشید، خسرو ؛ كاتب مسؤول : کردنوقابی، رسول ؛
(12 صفحة - من 65 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:دانشروش سنتیکاربرددرس علومفهمیدننرمافزار آموزشیدرس ریاضیسطوح یادگیری
-
مؤلف : شاکرمی، محمود ؛ موسوی، شکوفه ؛ كاتب مسؤول : لطیفی، زهره ؛
(11 صفحة - من 77 إلی 87 )
الکلمات المفتاحية:پرخاشگریانگیزشتحصیلیخودتنظیمی هیجانیگروه درمانی متمرکز بر شفقت