الموضوع (عدد المقال) |
---|
علوم تربیتی 6 |
علوم اجتماعی 1 |
روانشناسی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 8 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 3 |
الف 2 |
ج 1 |
ب 1 |
العلمية - النشرية 1 |
-
1.
مؤلف : عربی، احمد ؛ عظیمی، اسماعیل ؛ امام جمعه، سید محمد رضا ؛ كاتب مسؤول : عصاره، علیرضا ؛
مجلة:نظریه و عمل در برنامه درسی»بهار و تابستان 1402 - شماره 21 التصنيف ب (Ministry of Science (32 صفحة - من 39 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:تفکر طراحییادگیری مبتنی بر بازیبرنامه درسی ریاضیبازیهای آموزشی دیجیتال
-
2.
كاتب مسؤول : عربی جونقانی، احمد ؛ مؤلف : عظیمی، اسماعیل ؛ مهرمحمدی، محمود ؛
مجلة:مطالعات برنامه درسی»پاییز 1400 - شماره 62 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (40 صفحة - من 7 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:ایرانمطالعه تطبیقیدوره ابتداییفنلاندبرنامه درسی زبانآموزی
-
3.
كاتب مسؤول : عظیمی، اسماعیل ؛ مؤلف : تقی زاده، عباس ؛
مجلة:پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی»پاییز 1398 - شماره 26 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 43 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:پایاییروایی عاملیتاملسطوح تاملپرسشنامه تفکر تاملی
-
4.
مؤلف : عظیمی، اسماعیل ؛ حاتمی، جواد ؛ فردانش، هاشم ؛ نوروزی، امید ؛
مجلة:تعلیم و تربیت»بهار 1398 - شماره 137 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 9 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:طراحی آموزشیکارورزیتاملروشهای آموزشیاعتباریابی درونیطراحی محیط یادگیری
-
5.
مؤلف : عظیمی، اسماعیل ؛ موسوی پور، سعید ؛
مجلة:روانشناسی تربیتی»زمستان 1393 - شماره 34 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 23 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:چند رسانه ای آموزشیدیکته یارناتوانی یادگیری املامشکلات حافظه دیداریمشکلات حافظه شنیداریرسانهایدانشآموزانآموزششنیداری
-
6.
مؤلف : عظیمی، اسماعیل ؛ جعفری هرندی، رضا ؛ موسوی پور، سعید ؛
مجلة:پژوهش در برنامه ریزی درسی»پاییز 1393، سال یازدهم - شماره 15 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 34 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:آموزش علومپيشرفت تحصيليبازي هاي آموزشي رايانه اينگرش به يادگيري درس علوم
-
7.
مؤلف : عظیمی، اسماعیل ؛ موسوی پور، سعید ؛
مجلة:ناتوانی های یادگیری»پاییز 1393، دوره ی چهارم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 73 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:چند رسانه ای آموزشیدیکته یارناتوانی یادگیری املاپیشرفت تحصیلی املا
-
8.
مؤلف : عظیمی، اسماعیل ؛
مجلة:تعلیم و تربیت استثنایی»سال سیزدهم، شماره 2 - پیاپی 115 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (6 صفحة - من 45 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:تصویرسازی ذهنیبازی های آموزشی رایانه ایآموزش نابینایانپردازش شنیداریجهت یابی و مکان یابیبینایینابیناآموزشدانشآموزانحس