تابستان 1400 - شماره 33 التصنيف الف (Ministry of Science)
-
كاتب مسؤول : انوری، فاطمه ؛ مؤلف : میکايیلی منیع، فرزانه ؛
(18 صفحة - من 9 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:بهزیستی ذهنیسازگاری هیجانیتاب آوری تحصیلیادراک از جو مدرسهکیفیت تعامل معلم - دانش آموز
-
كاتب مسؤول : یافتیان، نرگس ؛ مؤلف : عبدی، حدیث ؛
(10 صفحة - من 27 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:اضطراب ریاضیبازیوارسازیانگیزه ریاضیپایه نهم
-
مؤلف : اقایی، سیما ؛ فرزاد، ولی اله ؛ کرامتی، هادی ؛ كاتب مسؤول : حسن ابادی، حمیدرضا ؛
(26 صفحة - من 37 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:خودکارسازی حقایق ضربروش بازنمایی عینی-نمادین-انتزاعیروش تشخیص-تمرین-تصحیحناتوانی یادگیری ریاضیآموزش مستقیم
-
مؤلف : ابدام، رضا ؛ ناطقی، فایزه ؛ كاتب مسؤول : قلتاش، عباس ؛
(12 صفحة - من 63 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:برنامه درسیشایستگی عمومیدوره دوم متوسطه نظریطراحی و اعتبارسنجی
-
كاتب مسؤول : رنج بخش، معصومه ؛ مؤلف : میرهاشمی، مالک ؛ ابوالمعالی، خدیجه ؛
(14 صفحة - من 75 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:عملکردتحصیلیمهارتهای اجتماعیعاطفیمیانجیانگیزشتحصیلی
-
مؤلف : گراوند، هوشنگ ؛ كاتب مسؤول : پاک مهر، حمیده ؛
(14 صفحة - من 89 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:فشارآورهای تحصیلیخودکارآمدی پژوهشیجهتگیریهای انگیزشیروحیه پژوهشی
-
مؤلف : نبی زاده، صفدر ؛ یعقوبی، ابوالقاسم ؛ رشید، خسرو ؛ كاتب مسؤول : کردنوقابی، رسول ؛
(15 صفحة - من 103 إلی 117 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد تحصیلیکاهش استرس مبتنی بر ذهنآگاهییادگیری اجتماعی- هیجانی مبتنی بر ذهنآگاهی