زمستان 1393 - شماره 7 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science)
-
مؤلف : امجدزبردست، محمد ؛ غلامی، خلیل ؛ نعمتی، سمیه ؛
(20 صفحة - من 7 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:انگیزش شغلیخوش بینی تحصیلیرهبری توزیعیاثربخشی مدارس
-
مؤلف : هاشمی، تورج ؛ گل پرور، فرشته ؛ فتحی آذر، اسکندر ؛
(14 صفحة - من 27 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:قلدریشناخت و مقابله با قلدریباورهای معلمانخودکارآمدی در مدیریت رفتار کلاس
-
مؤلف : عبداللهی عدلیانصار، وحیده ؛ فتحی آذر، اسکندر ؛ عبدالهی، نیدا ؛
(12 صفحة - من 41 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:تفکر انتقادیخلاقیتعملکرد تحصیلیباورهای خودکارآمدیدانشجو معلمان
-
مؤلف : سعیدی پور، بهمن ؛ میرمعینی، فاطمهسادات ؛
(12 صفحة - من 53 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری خودتنظیمیریاضیدانش آموزان تیزهوشارزش گذاری درونیالگوی پینتریچ
-
مؤلف : کریمی، وجیهه ؛ نوه ابراهیم، عبد الرحیم ؛ آراسته، حمید رضا ؛ بهرنگی، محمد رضا ؛
(18 صفحة - من 65 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:مدیریتعلوم انسانیتوسعه علمی
-
مؤلف : پورحسینی، محمد ؛ سجادی، سید مهدی ؛ ایمانی، محسن ؛
(18 صفحة - من 83 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:تجربههنرفرایندزیبایی شناسیجان دیوییتدریس و یادگیری
-
مؤلف : Jafarigohar، M ؛ Mortazavi، M ؛
(14 صفحة - من 101 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:cognitive knowledgescaffoldingcognitive regulation