پاییز 1402 - شماره 42 التصنيف الف (Ministry of Science)
-
مؤلف : آخش، آرش ؛ شهنی ییلاق، منیجه ؛ امیدیان، مرتضی ؛ كاتب مسؤول : آتشافروز، عسکر ؛
(15 صفحة - من 10 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:سطح چالشانگیزیمهارتهای تشخیصیکیفیت تدریسنظمبخشی شناختی هیجان
-
مؤلف : رشیدی پور، فاطمه ؛ فتح آبادی، جلیل ؛ پورشهریار، حسین ؛ كاتب مسؤول : شکری، امید ؛
(19 صفحة - من 26 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:نقشهنگاری مداخلهالگوی ARCSبسته طراحی انگیزشیرفتارهای مقابله تحصیلیسبک زندگی تحصیلی سلامتمحور
-
كاتب مسؤول : اکبری، احمدرضا ؛ مؤلف : صیف، محمدحسن ؛ شبیری، سید محمد ؛ طالبی، سعید ؛
(15 صفحة - من 46 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدیحضور اجتماعینیاز به شناختدرگیری زیست محیطیشبیه سازی آموزش
-
كاتب مسؤول : صالحی تبار، روح الله ؛ مؤلف : داوری، رحیم ؛ ابراهیمی مقدم، حسین ؛
(13 صفحة - من 62 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:: فرسودگیتحصیلیسبکهایحلمسئلهپایستگی تحصیلی
-
كاتب مسؤول : مصطفائی، علی ؛ مؤلف : بیان فر، فاطمه ؛
(9 صفحة - من 76 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:تربیت مربی پیشدبستانیخودکارآمدی تصمیمگیری شغلیابزار وجود
-
كاتب مسؤول : موسوی، شکوفه ؛ مؤلف : شاهسواری، محمودرضا ؛ حقی، نجمه ؛
(11 صفحة - من 86 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:دانشآموزانهیجانخواهیراهبردهای مقابلهایباورهای فراشناختیرفتارهای پرخطر
-
مؤلف : افشاری، سعید ؛ علم الهدی، سیدعلی ؛ فرج الهی، مهران ؛ كاتب مسؤول : سرمدی، محمدرضا ؛
(11 صفحة - من 98 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:تربیت اقتصادیعقلانیت نقادسند تحول بنیادین آموزش و پرورشفناوری نرم