تابستان 1397 - شماره 21 التصنيف الف (Ministry of Science)
-
مؤلف : صالحی نژاد، نسرین ؛ درتاج، فریبرز ؛ سیف، علی اکبر ؛ فرخی، نورعلی ؛
(14 صفحة - من 9 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:دانشآموزان دخترسرعت پردازش اطلاعاتنقشه ذهنینرمافزار چندرسانهایراهبردهای شناختی
-
مؤلف : اسکندرنژاد، مهتا ؛ ملائی زنگی، فریبا ؛
(8 صفحة - من 23 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:دانشآموزانمهارت حرکتیحافظه کاری بینایی فضایی
-
مؤلف : شکری، امید ؛ عبداله پور، محمد آزاد ؛ تقوایی نیا، علی ؛
(12 صفحة - من 31 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل عاملی تاییدیهمسانی درونیروایی سازهمقیاس خودکارآمدی معلم برای آموزش اخلاقی
-
مؤلف : تقی زاده، عباس ؛ حاتمی، جواد ؛ قاسمی، مریم ؛
(20 صفحة - من 43 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری الکترونیکیسنجش و ارزیابیمحیطهای یادگیری مجازیسنجش تکوینی آنلاین
-
مؤلف : سواری، کریم ؛ اورکی، محمد ؛ گنجی، رقیه ؛
(12 صفحة - من 63 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:حمایت اجتماعیاهداف پیشرفتتعهد به مدرسه
-
مؤلف : پورروستایی اردکانی، سعید ؛ سهرابی اسمرود، فرامرز ؛ برجعلی، احمد ؛ نیلی، محمدرضا ؛
(12 صفحة - من 75 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:یادگیریرضایتمندیتکنولوژی آموزشیبازخورد عاطفی
-
مؤلف : فتحی واجارگاه، کوروش ؛ پرهیزکار، لیلا ؛
(18 صفحة - من 87 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:برنامه درسی پنهانآموزش محیط زیستپدیدار شناختی
-
مؤلف : نگهداری، سمیه ؛ صیف، محمدحسن ؛ فرج الهی، مهران ؛ رستگار، احمد ؛
(15 صفحة - من 105 إلی 119 )
الکلمات المفتاحية:جهتگیری هدفنیاز به شناختهیجاناتیادگیری ادراک شدهعمیق شدنجریان ذاتیغوطهوری