-
1.
مؤلف : مهرنیا، امیر ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات هشتمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق التصنيف عالمي (17 صفحة - من 635 إلی 651 )
الکلمات المفتاحية:شدت رقابتواکنش بازارعملکرد بازاریابیمهارت های بازاریابی
-
2.
كاتب مسؤول : پناهی، عباس ؛ مؤلف : مهرنیا، امیر ؛
مجلة:پژوهش های روابط بین الملل»تابستان 1396 - شماره 24 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 215 إلی 236 )