-
1.
مؤلف : کرمپور، عبدالحسین ؛ ولی، علیرضا ؛ هاتفی پور، هومن ؛
مجلة:مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری»بهار 1399، دوره ششم - شماره 1 (12 صفحة - من 38 إلی 49 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریانوفاداری مشتریانوفاداری کارکنانعملکرد بنگاه های تجاری
-
2.
مؤلف : کرمپور، عبدالحسین ؛ ولی، علیرضا ؛ هاتفی پور، هومن ؛
مجلة:مطالعات علوم کاربردی در مهندسی»بهار 1399، دوره ششم - شماره1 (9 صفحة - من 1 إلی 9 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگ سازمانیساختار سازمانیمدیریت دانشسازمان
-
3.
مؤلف : کرمپور، عبدالحسین ؛ ولی، علیرضا ؛ هاتفی پور، هومن ؛
مجلة:مطالعات مهندسی صنایع و مدیریت تولید»بهار 1399، دوره ششم - شماره 14 (15 صفحة - من 1 إلی 15 )
الکلمات المفتاحية:صادراتموفقیت صادراتیمنابع و ظرفیتها