-
1.
مؤلف : رضایی، نکیسا ؛ حصارکی، عاطفه ؛ محمدیان محمودیتبار، محمود ؛
مجلة:پژوهش های پیشرفت و تعالی»تابستان 1399 - شماره 3 (19 صفحة - من 81 إلی 99 )
الکلمات المفتاحية:سلامتیاعتقادات مذهبیقصد خریدارزش ادراکشدهبرند حلالمحصولاتمصرفمصرفکنندگانمتغیر
-
2.
كاتب مسؤول : سیاری، سروش ؛ مؤلف : پیری زاده، محمد ؛ رضایی، نکیسا ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1402، دوره بیست و هفتم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 183 إلی 208 )
الکلمات المفتاحية:مطالعات علم سنجیبرند سیاسیسیاستنقشه دانش برندسازی سیاسیسیاسیبرندسازی سیاسیکلیدواژگانبازاریابی سیاسیپژوهشاحزابدانش
-
3.
كاتب مسؤول : اسفیدانی، محمد رحیم ؛ مؤلف : رضایی، نکیسا ؛ رمضانی، سارا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»زمستان 1398 - شماره 7 التصنيف ج (Ministry of Science (26 صفحة - من 24 إلی 49 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد تجارینوآوری در فناوری اطلاعاتشبکه دانشیمدیریت استعدادهاشرکتهای صادرکننده صنایع غذایی
-
4.
كاتب مسؤول : آقازاده، هاشم ؛ مؤلف : رضایی، نکیسا ؛ پیری زاده، محمد ؛
مجلة:توسعه کارآفرینی»بهار 1401 - شماره 55 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 61 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:چابکی استراتژیکموفقیت کسبوکاربازارشناسیتداوم کسب و کارهای بینالمللی