-
1.
مؤلف : رفیعی اصل، حسن ؛ اکرمی، قباد ؛ امرایی، محمدجواد ؛ مستی، امین ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (7 صفحة - من 3249 إلی 3255 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتبازاریابی بین المللروابط عمومی
-
2.
مؤلف : مستی، امین ؛ سعادت مهر، دکتر مسعود ؛ خرم آبادی، مهدی ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هفتمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (18 صفحة - من 152 إلی 169 )
الکلمات المفتاحية:ﺷﺨﺼﯿﺖ ﺑﺮﻧﺪﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ راﺑﻄﻪ ﻣﻨﺪواﺑﺴﺘﮕﯽ ﻋﺎﻃﻔﯽ ﺑﻪ ﺑﺮﻧﺪ آژاﻧﺲ ﻫﺎي ﻫﻮاﭘﯿﻤﺎﯾﯽ ﻟﺮﺳﺘﺎن