-
1.
مؤلف : شریفی، علی ؛ علیزاده، حمید ؛ غباریبناب، باقر ؛ فرخی، نورعلی ؛
مجلة:توانمند سازی کودکان استثنایی»بهار 1398، دوره دهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 28 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:کارکردهای اجراییهمبودیبیشفعالیاختلال یادگیری ویژهاختلال نارساییتوجه
-
2.
مؤلف : امیری، محسن ؛ علیزاده، حمید ؛ فرخی، نور علی ؛
مجلة:روانشناسی افراد استثنایی»زمستان 1392 - شماره 12 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 1 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:کودکانمادرانبیش فعالیاختلال نارسایی توجهآموزش آدلردرایکورسی
-
3.
مؤلف : رباط میلی، سمیه ؛ برج علی، احمد ؛ علیزاده، حمید ؛ فرخی، نور علی ؛ نوکنی، مصطفی ؛
مجلة:کودکان استثنایی»پاییز 1393 - شماره 53 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 5 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:اختلال نارسايي توجهبيش فعاليآموزش رايانه يارتوجه انتخابيبي توجهي
-
4.
مؤلف : رباط میلی، سمیه ؛ برج علی، احمد ؛ علیزاده، حمید ؛ نوکنی، مصطفی ؛ فرخی، نور علی ؛
مجلة:روانشناسی افراد استثنایی»پاییز 1394 - شماره 19 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:بیش فعالیاختلال نارسایی توجهبازداری پاسخبازتوانی شناختی رایانه یارکودکاندرمان
-
5.
مؤلف : برجعلی، محمود ؛ علیزاده، حمید ؛ احدی، حسن ؛ فرخی، نور علی ؛ سهرابی، فرامرز ؛ محمدی، محمدرضا ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی بالینی»پاییز 1393 - شماره 16 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 153 إلی 175 )
الکلمات المفتاحية:خودکنترلیبیش فعالیاختلال نارسایی توجهدل گرم سازیآموزش رفتاریدارو درمانیرکودکاندرمانآموزشوالدینآموزش دلگرم سازیآدلر