-
21.
مؤلف : فرخی، نورعلی ؛
مجلة:پژوهش در نظام های آموزشی»تابستان 1395 - شماره 33 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 46 إلی 53 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیآموزش عالیمتغیرهای آموزشی
-
22.
مؤلف : اسدی، رقیه ؛ دلاور، علی ؛ فرخی، نورعلی ؛
مجلة:اندازه گیری تربیتی»پاییز 1395 - شماره 25 ISC (28 صفحة - من 1 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:ویژگیهای شخصیتیبهزیستی ذهنیهوش معنویمدلسازی معادلات ساختاری
-
23.
مؤلف : صالحی نژاد، نسرین ؛ درتاج، فریبرز ؛ سیف، علی اکبر ؛ فرخی، نورعلی ؛
مجلة:پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی»تابستان 1397 - شماره 21 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 9 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:دانشآموزان دخترسرعت پردازش اطلاعاتنقشه ذهنینرمافزار چندرسانهایراهبردهای شناختی
-
24.
مؤلف : علیزاده، ابراهیم ؛ فلسفی نژاد، محمد رضا ؛ دلاور، علی ؛ فرخی، نور علی ؛ عباس پور، عباس ؛
مجلة:پژوهشهای رهبری آموزشی»زمستان 1393 - شماره 2 (20 صفحة - من 43 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:پایاییتحلیل شغلنظریه تعمیم پذیریارزیابانشغلکارکناننظریه تعمیمپژوهش
-
25.
مؤلف : باغطیفونی، زهرا کرمی ؛ فرخی، نور علی ؛
مجلة:اندازه گیری تربیتی»تابستان 1393 - شماره 16 ISC (34 صفحة - من 83 إلی 116 )
الکلمات المفتاحية:خلاقیتهوش سیالهوش متبلورباز بودن نسبت به تجربههاسرعت پردازش اطلاعات
-
26.
مؤلف : معظمی گودرزی، سعیده ؛ فرخی، نور علی ؛ گودرزی، کورش ؛ نظری، ملیکا ؛
مجلة:ناتوانی های یادگیری»بهار 1395 - شماره 18 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 108 إلی 121 )
الکلمات المفتاحية:حافظه فعالمشکلات یادگیریعملکردخواندننارسا خوان
-
27.
مؤلف : رحمان پور، نسرین ؛ اسدزاده، حسن ؛ سعدی پور، اسماعیل ؛ فرخی، نورعلی ؛
مجلة:علوم تربیتی»پاییز و زمستان 1397 - شماره 107 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 73 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:بیرونیانگیزش درونیروایی محتواییبیانگیزگیبستهی آموزشی خودفرمانی
-
28.
مؤلف : سید صالحی، محمد ؛ فرخی، نورعلی ؛
مجلة:پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی»بهار 1396 - شماره 16 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 9 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد تحصیلیخودکارآمدیعزت نفسکمالگراییویژگیهای شخصیتیانگیزش تحصیلیخودناتوانسازی تحصیلی
-
29.
مؤلف : درستکار مقدم، حسین ؛ فرخی، نورعلی ؛ كاتب مسؤول : درتاج، فریبرز ؛
مجلة:رهیافتی نو در مدیریت آموزشی»فروردین و اردیبهشت 1400 - شماره 47 التصنيف A+ (Azad University/ISC (15 صفحة - من 171 إلی 185 )
الکلمات المفتاحية:مدل معادلات ساختاریسبکهای دلبستگیفرسودگی تحصیلیاشتیاق تحصیلی
-
30.
مؤلف : مینايی، اصغر ؛ بهمن ابادی، سمیه ؛ دلاور، علی ؛ فرخی، نورعلی ؛ كاتب مسؤول : فلسفی نژاد، محمدرضا ؛
مجلة:مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی»تابستان 1399 - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (48 صفحة - من 215 إلی 262 )
الکلمات المفتاحية:همترازسازی چندبعدی کاملهمترازسازی نمره واقعی چندبعدی تکبعدی شدههمترازسازی نمره مشاهده شده چندبعدی تکبعدی شدههمترازسازی همصدکنظریه پرسش پاسخ چندبعدی