-
1.
كاتب مسؤول : اسدزاده، حسن ؛
مجلة:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»فروردین و اردیبهشت 1397، دوره یازدهم - شماره 1 ISC (9 صفحة - من 31 إلی 39 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد درسیسبک شناختیاهمال کاری تحصیلی
-
2.
مؤلف : گودرزی، مهدی ؛ اسدزاده، حسن ؛ صداقت، مستوره ؛ كاتب مسؤول : معاضدیان، آمنه ؛
مجلة:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»خرداد و تیر 1401، دوره پانزدهم - شماره 2 ISC (10 صفحة - من 164 إلی 173 )
الکلمات المفتاحية:معنادرمانیمعناجوییمعنای زندگیالگوی تدریسازخودفراروندگی
-
3.
مؤلف : اصل مرز، فریبرز ؛ درتاج، فریبرز ؛ بهشتی، سعید ؛ معتمدی، عبدالله ؛ كاتب مسؤول : اسدزاده، حسن ؛
مجلة:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»آذر و دی 1397، دوره یازدهم - شماره 5 ISC (8 صفحة - من 15 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:آموزشفلسفهوالدینکودکاندانش آموزان دخترششم ابتدایی.
-
4.
مؤلف : رحمان پور، نسرین ؛ سعدیپور، اسماعیل ؛ فرخی، نورعلی ؛ كاتب مسؤول : اسدزاده، حسن ؛
مجلة:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»فروردین و اردیبهشت 1398، دوره دوازدهم - شماره 1 ISC (9 صفحة - من 59 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:خودراهبری در یادگیریسبکهای تصمیمگیریروایی محتواییبستهی آموزشی خودفرمانی
-
5.
كاتب مسؤول : افراخته، سقا ؛ مؤلف : اسدزاده، حسن ؛ کرمی، ابوالفضل ؛
مجلة:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»بهمن و اسفند 1400، دوره چهاردهم - شماره 6 ISC (14 صفحة - من 373 إلی 386 )
الکلمات المفتاحية:رویکردهاآموزش سازمانیسازنده گراییفرادیدگاه برنامه درسینظریه های یادگیری مغز محور.
-
6.
مؤلف : طلايی، خداکرم ؛ اسد زاده، حسن ؛ ابراهیمی قوام، صغری ؛ كاتب مسؤول : سعدیپور، اسماعیل ؛
مجلة:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»مهر و آبان 1398، دروره دوازدهم - شماره 4 ISC (11 صفحة - من 96 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد تحصیلیادراک از محیط کلاسمعلم- تنظیمی تحصیلیخودتنظیمی یادگیری.