-
1.
مؤلف : ابراهیمیصدرآبادی، مهناز ؛ سیداصفهانی، میرمهدی ؛ کیمیاگری، علیمحمد ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»پاییز 1397، دوره بیست و دوم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 51 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:اقتصادسنجیرضایت مشتریسودآوریخدمات پس از فروشلوگان
-
2.
مؤلف : سیداصفهانی، میرمهدی ؛ کاظمی، سید عباس ؛
مجلة:دانش مدیریت»زمستان 1375 و بهار 1376 - شماره 35 و 36 ISC (15 صفحة - من 64 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:کارآییبهرهوریاثربخشی سازمانیفرهنگ سازمانی تئوریهای سازمانیمدلهای اثربخشیمعیارهای اثربخشیمدلفرهنگفرهنگ سازمانیسیستمکانون توجه
-
3.
مؤلف : کاظمی، سید عباس ؛ سیداصفهانی، میرمهدی ؛
مجلة:دانش مدیریت»تابستان و پاییز 1376 - شماره 37 و 38 ISC (22 صفحة - من 136 إلی 157 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگ سازمانیرفتار سازمانیاثربخشی سازمانیتئوریهای سازمانیکارکرد سازمانیکارکرد
-
4.
مؤلف : سیداصفهانی، میرمهدی ؛ فاتح راد، مهدی ؛
مجلة:دانش مدیریت»بهار و تابستان 1382 - شماره 60 و 61 ISC (26 صفحة - من 99 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:حرکت جوهریپویاییوحدت و تشکیک وجودپویایی سیستم ها
-
5.
مؤلف : آذر، عادل ؛ سیداصفهانی، میرمهدی ؛
مجلة:دانش مدیریت»زمستان 1374 و بهار 1375 - شماره 31 و 32 ISC (10 صفحة - من 10 إلی 19 )