-
1.
مؤلف : یزدانی، حسین ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»زمستان 1401- شماره 36 (18 صفحة - من 128 إلی 145 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادرضایت مشتریوفاداری برندارزش ادراکﺷﺪهمشتریمشتریان
-
2.
كاتب مسؤول : زارع، مرضیه ؛ مؤلف : محمدی بدر، نرگس ؛ کوپا، فاطمه ؛ یزدانی، حسین ؛
مجلة:سبک شناسی نظم و نثر فارسی (بهار ادب)»اردیبهشت 1401 - شماره 72 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 208 إلی 223 )
الکلمات المفتاحية:گفتگواصلاحات ارضیفئودالشخصیت پردازیلبخند باشکوه آقای گیلنمایشنامهگیلشخصیتهاعلیقلی خانرادی