-
1.
مؤلف : امامی، کاملیا ؛ مومنی، ماندان ؛ كاتب مسؤول : خیری، بهرام ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار 1402 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 217 إلی 252 )
الکلمات المفتاحية:پیامدهامدل برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی جامعکسب وکارهای برخطبرنامهریزی استراتژیک بازاریابی جامعبرنامهشناساییمشتری
-
2.
مؤلف : امامی، کاملیا ؛ مؤمنی، ماندان ؛ كاتب مسؤول : خیری، بهرام ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»پاییز 1401 - شماره 41 التصنيف الف (Ministry of Science (37 صفحة - من 256 إلی 292 )
الکلمات المفتاحية:نظریه زمینهایبرنامهریزی استراتژیک بازاریابی جامعکسبوکارهای آنلاین