-
1.
مؤلف : Ghasemi، Yeganeh ؛ Karami، Maziar ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات هشتمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی التصنيف عالمي (12 صفحة - من 37 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:Marketingbusinessbehaviorconsumersocial mediaPurchase Intention
-
2.
مؤلف : Karami، Maziar ؛
مجلة:نخبگان علوم و مهندسی»مرداد 1402 - شماره 42 (12 صفحة - من 18 إلی 29 )
الکلمات المفتاحية:InnovationSupply chainbig datadigitalizationDigital CultureOperational erformanceSCDPBusinessDPs