-
1.
كاتب مسؤول : پورنقی، حافظ ؛ مؤلف : حقیقی، محمدرضا ؛
مجلة:پژوهش های علوم مدیریت»زمستان 1402 - شماره 17 (17 صفحة - من 1 إلی 17 )
الکلمات المفتاحية:عادتتعاملقصد خریدآگاهی بخشیامید به عملکردارتباط ادراکیتبلیغات رسانه های اجتماعیانگیز لذت جویانه
-
2.
كاتب مسؤول : پورنقی، حافظ ؛ مؤلف : حقیقی، محمدرضا ؛
مجلة:پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع»پاییز 1402 - شماره 16 (14 صفحة - من 14 إلی 27 )
الکلمات المفتاحية:عادتتعاملقصد خریدآگاهی بخشیامید به عملکردارتباط ادراکیتبلیغات رسانه های اجتماعیانگیز لذت جویانهمشتریقصد خرید مشتریمشتریانانگیزههای لذت جویانه